Vitaelife Pharma Omega 3 – cum funcționează, opinii, preț

Vitaelife Pharma Omega 3 - cum funcționează, opinii, preț
Vitaelife Pharma Omega 3 - cum funcționează, opinii, preț
[Total: 0    Average: 0/5]



articol de azi va fi dedicat în

omega3 big2 Vitaelife Pharma Omega 3   cum funcționează, opinii, preț

întregime grăsimile, și anume, acizi grași polinesaturați omega-3. Beneficiile de acizi grași omega 3 a fost dovedit în mod repetat, o mulțime de articole scrise pe acest subiect, dar vreau să vă transmit, cititorii mei dragi, importanța consumului acestor acizi în cantitatea potrivită IN FIECARE ZI! Astăzi voi spune că de ce este util să se ia omega-3 , Cum de a alege omega-3 acizi grași în capsule, de ce au nevoie pentru a lua în fiecare zi și mult mai mult , așa că stai pe spate – începem

Ce este Omega-3?

Acizi grași polinesaturați OMEGA-3 (PUFA omega-3) – trei acizi grași: acid dokozagexaenova (DHA), acid eicosapentaenoic (EPA) si acid alfa-linolenic de origine vegetală (ALA). Aceste trei acizi sunt esențiale pentru corpul uman, în special alk, ca, teoretic, EPA și DHA poate fi sintetizat din ALA, dar această persoană ar trebui să fie absolut sănătos, și el ar trebui să fie nici o lipsă de alte elemente nutritive din organism, care este în prezent aproape imposibil. Dacă această sinteză are loc numai în 0,1-5% din ALA este convertit în EPA și DHA, și este foarte, foarte puțin. Din acest motiv, se crede că toți acizii 3 grasi omega 3 sunt indispensabile pentru om și vitale! Dar astăzi am să acorde mai multă atenție la două dintre cele trei acizi grași -. Docosahexaenoic și acizi eicosapentaenoic, care sunt responsabile pentru multe procese în corpul uman

Surse de acizi grași omega-3

  1. Omega-3 de origine vegetală (ALA). Flaxseeds, ulei din semințe de in, ulei de camelină, nuci, germeni de ovăz, boabe de soia, tofu, spanac

omega3 big2 1 Vitaelife Pharma Omega 3   cum funcționează, opinii, preț

  1. Omega-3 de origine animală (DHA și EPA): pește gras (somon, macrou, sardine, macrou), conserve de ton, gălbenușul de ou pui domestice (ouă de pui crescuți în fermele, conținutul de omega-3 neglijabil ).
  1. Omega-3 în capsule

 IMPORTANT!

Surse vegetale de acizi grași omega-3 conțin un grad mai mare de acid alfa-linoleic și nu conțin DHA și EPA, deci este important să se obțină omega-3 din surse vegetale și de la animale, deoarece omega-3 conținute in ulei de in, nu poate înlocui omega-3 din uleiul de pește. h4>

Dimensiunile portii pe zi pentru a umple cantitatea potrivită de omega-3

Iată o listă a acestor alimente ar trebui sa consumam zilnic. Excepție este pestele gras, care au nevoie să mănânce de 4-5 ori pe săptămână.

  • Nuci (nuci, migdale) – 30-35 g
  • inului / camelina ulei – 1 lingura sau 1 linguriță de semințe de in
  • .

ulei puteți fie pur și simplu să bea sau să bea și imediat bea apă sau să mănânce cu o felie de pâine neagră.

omega3 big2 2 Vitaelife Pharma Omega 3   cum funcționează, opinii, preț Semintele de in pot fi consumate în următoarele moduri:

omega3 big2 3 Vitaelife Pharma Omega 3   cum funcționează, opinii, preț

  1. Mestecă în gură și înghiți întregi! Semințele sine are coajă tare și conține fibre insolubile, care trece în tranzit prin întregul tract gastrointestinal, curățând peretele stomacului dintr-o varietate de deșeuri și subproduse de digestie și nedigerat în afara corpului. Calea acestor semințe rămâne în stomac este destul de scurt, astfel încât organismul pur și simplu nu are timp să învețe conținea acizi omega-3 acizi grași sănătoși.
  2. Grind într-o rasnita de cafea, pentru a se dizolva in apa si se bea. In stare perimortem toate omega-3 este metabolizat de organism.
  • gras pește – 100-120 g (de 4-5 ori pe săptămână)
  • Omega-3 capsule 1-1. 5 g pe zi.

În cazul în care oricare dintre produsele de mai sus vă sunt de a consuma doza zilnică de omega-3 capsule ar trebui să fie crescută în 1,5-2 ori.

Rata zilnică de acizi grași omega-3

aportul zilnic de omega-3 depind de sex, sănătate, nutriție și stil de viață.

  • Pentru prevenirea diferitelor boli și întărirea sistemului imunitar suficient pentru a lua 1-1. 5 g omega-3 pe zi, divizată în 2-3 doze.
  • Pentru sportivi și activ implicat în sala de fitness (de 3-5 ori pe săptămână), doza este crescută până la 2 g, divizată în 2-3 doze.
  • Dacă scopul este construirea musculare, atunci rata zilnică este de 2-3 g, divizată în 2-3 doze.
  • Pentru cei care pierd în greutate, consumul zilnic de 3-3. 5 g, divizată în 2-3 doze.
  • Pentru persoanele care suferă de boli cardiovasculare, zilnic omega-3 – 1,5-2 g, divizată în 2-3 doze
  • .

Dacă luați capsule omega-3 ca aditiv alimentar în alimente, în proporție de 700: 1000 mg pe zi (DHA: EPA, respectiv), plus, dieta trebuie sa contina 4-5 preparate din pește pe săptămână la 100-120 g (aproximativ 8-10 g de acizi grași omega-3). Se pare că, dacă mâncați pește și luați capsule omega-3 (iau 2 capsule de Solgar la o doză de 950), apoi timp de o săptămână, veți obține, în medie, 20 grame de acizi grași esențiali omega-3.

Dacă nu folosiți surse de alimentare de omega-3 (nu bea ulei de in / camelină, nu mănâncă pește gras, nuci, etc.), doza zilnică de omega-3 capsule trebuie să fie egală în conformitate cu ritmul de viață (1.5-3.5 g).

Acum, să ne ia în considerare în mod direct întrebarea, ce omega-3 acizi grași benefice pentru corpul uman?

Beneficiile de omega-3

Creierul

Gray chestiune a creierului este de 60% grăsime, și într-o mai mare măsură creierul nostru are nevoie de acizi grași omega-3, deoarece ele sunt parte a membranelor celulare și de a ajuta la transmiterea impulsurilor nervoase de la o celulă la alta, ceea ce face ca procesul de memorare, stocare și rechemare a informațiilor dorite mult mai bine și mai repede. Beneficiile de omega 3 pentru creierul uman este pur și simplu enormă, și pe bună dreptate.

În cazul în care organismul are un deficit de acizi grași omega-3, atunci există o schimbare în compoziția membranelor celulare, creierul foloseste in loc de EPA și DHA surse mai puțin preferate de grăsime (omega-6 sau trans-grasimi, popadanie la alimente nedorite). Aceste grăsimi sunt în imposibilitatea de a îndeplini aceeași funcție și a da celulele creierului cu proprietăți utile, și din acest motiv celulele „false“ devin inutile. Atunci când organismul este identificat este celulele care nu sunt necesare și inutile, începe procesul de distrugere și eliminare a acestora. De-a lungul timpului, această pierdere se face simțită în formă de abilități intelectuale și cognitive mai mici și de asemenea, capacitatea sa de rapid pentru a rezolva sarcinile stabilite înainte de a le.

Acesta a fost mult timp dovedit că, dacă o femeie însărcinată, fiind gravidă, nu suficient de achiziție a acestor acizi grași, copilul este adesea nascut fie retardat, sau dezvoltarea lui intelectuală este foarte mult în urma altor copii de vârsta lui. Acesta este motivul pentru care toate femeile gravide și mamele care alăptează DEFINITIVĂ trebuie să ia acizi grași omega-3 pentru dezvoltarea normală a fătului și copilului.

Vision

Conținutul ridicat de EPA și DHA în retina ochiului demonstrează nevoia de acizi grași omega-3 zilnic. Deci, dacă doriți să salvați vederii, mai ales dacă aveți deja probleme de vedere, trebuie doar să cumpere un supliment de omega-3 capsule și creșterea consumului de alimente care conțin acești acizi grași.

Sistem cardiovascular

utilizați omega-3 pentru sistemul cardiovascular:

  • Omega-3 reduce nivelul de colesterol rau si trigliceride, ceea ce face mai puțin sânge vâscos, reducând astfel riscul de formare a cheagurilor de sânge, infarct miocardic, accident vascular cerebral;
  • întări pereții vaselor de sânge și de a crește elasticitatea lor, îmbunătățesc permeabilitatea acestora;
  • scăderea tensiunii arteriale.

Sistemul nervos

omega3 big2 4 Vitaelife Pharma Omega 3   cum funcționează, opinii, preț EPA afecteaza productia de serotonina, care ajuta o persoana sa scape de depresie și de stat supraexcitare.

metabolice și de pierdere în greutate

  • Consumul zilnic de omega-3 reduce adipozele are și crește arderea grăsimilor cu 15%.
  • Este accelerarea metabolismului.
  • Crește sensibilitatea la insulină prin încetinirea trecerea bolului alimentar în tractul gastro-intestinal, iar acest lucru la rândul ei face ca asimilarea de glucide mai lent, nu cauzează o creștere bruscă a zahărului din sânge.
  • Îmbunătățește transportul lipidelor prin intermediul fluxului sanguin la locurile de ardere a acestora.
  • Omega-3 este capabil de a bloca sinteza prostaglandinelor E2 rele, care sunt formate din acizi omega-6 acizi grași. Aceste prostaglandine inhiba procesul de lipoliză și creșterea proceselor de oxidare în organism. Odata cu aceasta omega-3 bun prostaglandină E3 sintetiza, care funcționează în exact contrariul:. Reduc durerile musculare dupa efort, mentinerea masei musculare și a accelera, de asemenea, utilizarea de grăsime

Un set masei musculare

ulei de pește, în special EPA și DHA, afectează sinteza proteinelor în țesutul muscular și, de asemenea, creșterea celulelor.

EPA și DHA sunt parte a membranelor celulare, iar atunci când o persoană este angajată în mod activ în sala de sport pentru a construi masa musculara, ca are nevoie de elementele care vor construi muschii lui asa ca omega – acizi grași 3, iar acestea sunt blocuri de la care va fi capabil de a construi musculare mai mult pe corpul tau.

Immunity

Probabil unul dintre principalele motive pentru de ce este util să se ia acizi grași omega-3 , deci este stimularea sistemului imunitar! Omega-3 este o substanță unică, care permite nu numai pentru a normaliza presiunea de a fi sănătos, pentru a pierde in greutate sau de a construi musculare, dar pentru a fi complet sănătoși 7 zile pe săptămână și 365 de zile pe an! Nu exagerez! Proprietățile antioxidante unice de omega 3 ajuta oamenii, de multe ori bolnavi cu răceli, alergii, astm, boli de piele, etc, pentru a face față cu bolile lor mult mai rapid, și, în cele mai multe cazuri, chiar și pentru a preveni semnele acestor boli.

Utilizarea PUFA omega-3 este o prevenire bună a bolilor oncologice, cum ar fi cancerul de erecție, cancer de sân, cancer al tractului gastrointestinal și.

Pentru utilizarea de exercitii fizice regulate de omega-3 este esențială, deoarece acești acizi grași contracara activitățile de radicali liberi, care sunt formate în timpul sesiunilor de aerobic și programe de antrenament cardio (ciclism, alergare, înot, cursuri în etapa de aerobic, dans, de formare pe principiul HIIT, etc.).

 Pentru referință

H4 Radicalii liberi sunt molecule de oxigen incomplete, care au un electron nepereche, aceste celule caută să ia electronul lipsă de alte molecule sanatoase. Când acest proces este câștigă în masă, majoritatea celulelor din organism devine instabil și incomplet, prin care celulele încetează să își exercite funcțiile și să piardă contactul cu ele, ceea ce duce la perturbarea proceselor biochimice normale pe tot corpul și să accelereze procesul de îmbătrânire.

Beneficiile acizilor grași omega-3 este de a proteja organismul de efectele nocive ale radicalilor liberi. Deci, dacă petreci mult timp pe aparate cardio, cum ar fi să danseze timp de mai multe ore pe zi, suplimentul No. 1 trebuie să fie faptul că acizii grași omega-3.

Și acizi grași polinesaturați omega-3 creste rezistenta, ridică tonul general al corpului si imbunatateste absorbtia deficitului de calciu și magneziu, care este adesea găsit în sportivi.

Hormone

    Acizi

  • Omega-3 acizi grași eicosanoids sintetizat hormoni, care sunt responsabile pentru suprimarea reacțiilor inflamatorii și pentru îndeplinirea funcțiilor sale, toate celulele corpului.
  • Omega-3 de control producerea de cantități suficiente de hormoni sexuali, bărbați și femei responsabile pentru funcția de reproducere, atât femei cât și bărbați.
  • Inhibă secreția de cortizol, hormonul de stres, responsabil nu numai pentru o stare de spirit proasta, dar pentru defalcarea musculare.

Îmbinări

  • Omega-3 ameliorează inflamația articulațiilor.
  • Contracarează distrugerea și uzura cartilajului.
  • Îmbunătățește mobilitatea articulațiilor.

Ei bine, cu proprietățile benefice ale omega-3 a dat seama, și acum, fără îndoială, sper că voi nu aveți nevoie pentru a primi omega-3 ca o sursă suplimentară de putere și energie pentru tine si corpul tau.

Din păcate, numai pentru a obține produse alimentare și de a absorbi cantitatea potrivită de omega-3 nu este întotdeauna posibil, și să fiu sincer, este aproape imposibil de făcut. Acesta este motivul pentru care aportul de omega-3 capsule este o bună ocazie de a ajuta organismul nostru pentru a obține cantitatea corectă a acestor acizi grași pe o bază de zi cu zi și fără dureri de cap asociate cu găsirea de somon ecologic sau Steelhead care nu conțin antibiotice, medicamente hormonoterapiei, pesticide, etc. Deci, acum suntem în mișcare treptat la cea mai importantă întrebare: cum de a alege omega-3 în capsule, astfel încât să nu pentru a rula într-un fals sau produse de calitate slabă?

Cum de a alege omega-3?

Pentru pentru a alege omega-3 Acidul dreptul gras în capsulă, trebuie mai întâi să examineze ATENT feței și laterală a pachetului, în cazul în care compoziția și conținutul de acizi grași, de obicei, scrise într-o capsulă inversa . Dar, înainte ca tu ar trebui să acorde o atenție la un alt pas foarte important este achiziționarea acestui supliment minunat.

Locul achiziției

Când am scris articolul despre complexe din vitamine și minerale pentru sport, am vorbit despre faptul că toate vitaminele și complexele vitaminno-minerale nu este recomandabil să cumpere în farmacii din oraș. Nu pledez medicina tradițională sau homeopatie, ci pur și simplu ghidat de observațiile personale, experiențele și analiza compoziției vitaminelor farmaceutice.

Despre omega-3 firme Doppelgerts v-am spus deja în articolul menționat mai devreme, dar a fost doar flori, fructe de padure, am văzut doar câteva săptămâni în urmă, când una din prelegerile sale cu privire la nutriție, am realizat un experiment de peste omega farmacie -3. Din păcate, firma nu-mi amintesc, nu este atât de important, pentru că după ce am văzut că nu va cumpăra orice vitamine de la farmacie și va încerca să descurajeze.

Esența experimentului:

A luat două companii de acizi grași omega-3: unul era de origine ucraineană (proba nr.1) și o altă companie americană Amway “Nutrilite Omega-3” (proba nr 2). Și a luat două bucată de spumă obișnuită. Apoi înțepat cu un ac, aceste două capsule, conținutul turnat în bucăți de Styrofoam și a început să privească. Ceea ce a început să se întâmple cu spumă, care este turnat probă No. 1, am fost socata! photo Pentru a face în mod clar de înțeles, am atașat:

După cum se vede în fotografie, farmacie omega-3 este COMPLETELY DIZOLVAT în spumă timp de un minut, proba No. 2 (omega 3 Amway) și lăsat să se scurgă pe o bucată de spumă, fără a provoca nici o reacție din partea lui.

Tu crezi ce ar trebui să fie conținută în capsula (pentru un moment -! Vitamine pentru imbunatatirea sanatatii), astfel încât ea a fost în măsură să se topească complet bucată de spumă ??? Acum, imaginați-vă ce se va întâmpla cu pereții stomacului nostru atunci când acestea omega-3 intră în corpul nostru …? Cred că nu e bine. Ce fel de beneficii aceste suplimente, atunci, putem vorbi?

Acest inofensivă la prima vedere, experimentul încă o dată mi-a dovedit că de vitamina farmacie nici nu ca un fel de inutil, de altfel, ele pot face, de asemenea, HARM! De aceea, vă recomandăm cumpărarea de acizi grași omega-3, fie în magazin de produse alimentare de sănătate și doar firmele verificate, sau comanda de pe site-urile oficiale ale firmelor, cum ar fi PNS, Amway și solgar.

Du-te. Cum de a alege omega-3 pentru a fi siguri de calitatea achiziției?

Când este identificat locul de cumpărare, următoarea etapă în selectarea înaltă calitate omega-3.

Ce este minat?

Cel mai probabil, ați auzit că omega-3 Supliment, cum ar fi uleiul de pește, este extras din pește. De aceea, ea este apreciată atât de mult, deoarece sursele de animale de omega-3, conform studiilor australian pentru a avea o mai bună absorbție și activitatea cardioprotectoare, comparativ cu omega-3 de origine vegetală.

Conținutul de omega-3 din pește și fructe de mare h4>

Dar pentru a obține omega-3 din pește – acest lucru nu înseamnă să te ridici de înaltă calitate și de supliment util. Există câteva reguli importante pe care ar trebui să caute atunci când selectarea omega-3:

1. Omega-3 ar trebui să să fie făcută numai din țesutul muscular al speciilor de pești de înaltă calitate , cum ar fi somonul de Atlantic, păstrăv, somon, hering etc. din acești pești conține acizi mai grași omega-3, care sunt nevoie de organismul uman. În cazul în care adăugarea de omega-3, care aveți de gând să cumpere, se spune „extras din ficat de cod“, apoi, în orice caz, nu-l cumpere.

Faptul că ficatul este un organ de filtrare, cum ar fi om și pește, care protejează organismul de orice infecție. Prin ficat și sunt temporizata toate prinse în interiorul toxine, otrăvuri, antibiotice și alte substanțe străine periculoase care amenință potențial întregul corp. Din acest motiv, nu recomanda cumpararea in supermarketuri si ficat pentru a tine si cei dragi, și chiar mai mult se pregătească pentru a cumpăra un supliment de omega-3, obținut din acest organism. Astfel, împreună cu acizi grași omega-3 utili, care nu prea mult la stânga, obțineți întregul spectru alimentat la peștii de hormoni și de droguri.

2. A doua condiție importantă este locul de reproducere acestor pești . În cazul în care peștii sunt crescute în ferme închise, în cazul în care nu există acces la apă, în cazul în care peștii sunt hrăniți zilnic un furaj sintetic cu antibiotice și hormoni care rulează, peștele nu poate fi o sursă utilă de acizi grași omega-3! Fiecare celula din corpul ei saturat cu aceste substanțe nocive, care, împreună cu omega-3 PUFA va ajunge în corpul uman. Prin urmare, pentru a alege o calitate omega-3 Supliment, trebuie să se uite la ambalaj, sa declarat: „rafinat“, „purificat“ sau, în cazul în care textul este scris în limba engleză, „purificat“. Acest lucru înseamnă că toți acizii grași polinesaturați conținute în acest supliment, curățarea completă a impurităților și a mercurului și a altor substanțe toxice nocive, care peștii absorb în cursul activității sale normale, chiar și în sălbăticie.

3. Și a treia condiție importantă, pe care trebuie să acorde atenție atunci când alegeți omega-3 conținut de EPA și DHA în suplimentul . Este foarte simplu – trebuie să alegeți acele suplimente care conțin numărul maxim al acestor acizi grași. Prea puțin EPA și DHA sugerează că conținutul se va termina foarte repede, dacă rămânem la normele zilnice optime ale consumului de DHA si EPA, iar în 2 săptămâni va trebui să cumpere acest supliment. Și dacă faci aritmetică obișnuită și a calcula cât de multe vei cheltui bani pentru a cumpăra omega – 3, cu continut redus de EPA și DHA, băut 6-10 capsule pe zi, veți înțelege că pentru a cumpăra un pachet cu conținutul maxim al acestora acizi, cel puțin vă va costa de 3 ori mai ieftin.

Doza zilnică optimă de DHA și EPA:

DHA pentru prevenirea 700 mg / zi; în diferite boli, pierderea in greutate, sistem imunitar slab, doza este crescută de 2 ori.

EPA – prevenirea 1000 mg / zi; în diferite boli, pierderea in greutate, sistem imunitar slab, doza este crescută de 2 ori.

Firmele cu doze bune de EPA și DHA:

  1. Solgar Vitamina Omega-3 (700 EPA & amp; DHA 950 sau EPA & amp; DHA)
  1. CMTech Omega-3 35%
  1. Acum Alimente Omega-3

Aceasta, probabil, și tot ce am vrut să-ți spun despre un supliment foarte util ca omega-3. Acum știi totul despre beneficiile de omega-3 acizi grași pentru oricine, și sunt implicați activ în sport. Acum știi Cum de a alege omega-3 și nu pentru a rula în fals, voi aminti doar principalele puncte, pe care trebuie sa le respecte atunci când aleg suplimente de calitate 1) stai departe de farmacie 2) alege omega-3 cu cantitatea maximă de DHA și EPA 3) alege o / versiune rafinată curățat omega-3 4) nu cumpără omega-3 acizi grași extrași din ficat de cod sau alți pești. În urma acestor reguli va ajuta să alegeți cele mai bune omega-3 Suplimentul și pentru a obține maximum de beneficii din utilizarea acestuia.

Recomanda  Smoke out - opinii, preț, în cazul în care pentru a cumpăra, farmacie, este în valoare de ea?
Zamfira Enache
Despre Zamfira Enache Articolele 233
este un profesionist în vârstă de 55 de ani care se bucură de bowling, de curse cu dihori și de sport. Ea este inteligentă și plină de dragoste, dar poate fi și foarte neplăcută și puțin leneșă.Ea este România. A terminat școala și apoi a părăsit mediul academic.Din punct de vedere fizic, Zamfira este într-o formă destul de bună. Are înălțime medie, cu piele ușoară, păr negru și ochi verzi.A crescut într-un cartier muncitoresc. Părinții ei s-au separat când era mică, dar au rămas prieteni și au oferit o casă fericită și stabilă.Ea este în prezent unică. Cea mai recentă poveste de dragoste a fost cu o persoană profesionistă de sport numită Harris Joshua Fuller, care avea aceeași vârstă ca ea. S-au despărțit, pentru că Harris a vrut să fie cu cineva mai fraged.Zamfira are un copil cu fostul prieten Kade: Logan în vârstă de 22 de ani.Cea mai bună prietenă a lui Zamfira este un comerciant numit Finlay Perkins. Ele sunt inseparabile. De asemenea, se blochează cu un comerciant numit Marjorie Foster. Ei se bucură de badminton împreună.